Promotie Snijhortensia heeft na 15 jaar nog altijd breed draagvlak

Vijftien jaar geleden verenigde de Nederlandse snijhortensia-telers zich als één van de eerste tot een collectief met promotie als doel. Tijdens de stemming op de productdag woensdag 30 maart, bleek dat er nog steeds breed draagvlak is voor de promotie. Maar liefst 96 procent van degenen die hun stem uitbrachten stemde vóór promotie. Zij vertegenwoordigden 51 procent van de omzet.
 Promotie Snijhortensia heeft na 15 jaar nog altijd breed draagvlak (floranews.com)

Vijftien jaar geleden verenigde de Nederlandse snijhortensia-telers zich als één van de eerste tot een collectief met promotie als doel. Tijdens de stemming op de productdag woensdag 30 maart, bleek dat er nog steeds breed draagvlak is voor de promotie. Maar liefst 96 procent van degenen die hun stem uitbrachten stemde vóór promotie. Zij vertegenwoordigden 51 procent van de omzet.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden promotie en omzet geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!