Kunstmoedermelkmarketing te agressief vindt WHO

De marketing voor babymelkpoeder is 'opdringerig, misleidend en agressief'. WHO-topman Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus wint er bepaald geen doekjes om. Niet alleen krijgen jonge ouders verkeerde voorlichting, de industrie koopt ook zorgverleners om. Veel van de kunstmoedermelkmarketing is wetenschappelijk ongefundeerd en in strijd met de internationale normen voor zuigelingenvoeding.
 Kunstmoedermelkmarketing te agressief vindt WHO (foodlog.nl)

De marketing voor babymelkpoeder is 'opdringerig, misleidend en agressief'. WHO-topman Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus wint er bepaald geen doekjes om. Niet alleen krijgen jonge ouders verkeerde voorlichting, de industrie koopt ook zorgverleners om. Veel van de kunstmoedermelkmarketing is wetenschappelijk ongefundeerd en in strijd met de internationale normen voor zuigelingenvoeding.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden voorlichting en marketing geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!